1
Gta IV
Postat av swAke den 2 Augusti 2011, 01:42
3 kommentarer · 37 träffar
Tjaa, har sökt efter om man kan spela från PC med xbox 360-spelare på GTA IV. När jag sökt så har jag hittat ett par som har fått upp hoppet, de har sagt att de har något att göra med att på PC så är maxplayers online 32, medans det är 16 på xbox, därför kan man inte spela, men fixar man de kanske de kan gå?
Har någon erfarenhet av detta? Eller kan ni hänvisa mig till rätt ställe att fråga om detta inte är rätt ställe, mycket tacksaaam!:)
Edit: Har ni inte erfarenhet av de så kan ni kanske hjälpa mig modda bilar till lamborghinis så att tråden gör någon nytta, kan dock göra det själv, men ni kanske underlättar?:) kommentera så den är aktiv så fler ser!:=)
Har någon erfarenhet av detta? Eller kan ni hänvisa mig till rätt ställe att fråga om detta inte är rätt ställe, mycket tacksaaam!:)
Edit: Har ni inte erfarenhet av de så kan ni kanske hjälpa mig modda bilar till lamborghinis så att tråden gör någon nytta, kan dock göra det själv, men ni kanske underlättar?:) kommentera så den är aktiv så fler ser!:=)