Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir jag för lätt sur?

Postat av Ruze den 1 Augusti 2011, 20:46
19 kommentarer · 507 träffar
Jag blir ofta sur på mina vänner för vad de gör mot mig. Jag har tänkt på de en hel del och jag tycker själv att jag har rätt att bli sur på dem men känns ändå som jag kanske är för extrem? Så därför tänkte jag att ni kunde få bestämma ifall jag är en person som blir lätt sur eller om det är helt normalt att bli sur.

Här är några exempel på situationer där jag blivit sur på mina vänner:

- Nyår. Jag skulle fira nyår med 6-7 grabbar från klassen. Vi skulle vara hemma hos en polare då. Vi var alla taggade. Jag var skittaggad (första nyåret som jag firade med polare, innan bara med familj + släkt). Vi har alkohol så det räcker. Så när de blir nyår och vi är hos polarn så dels typ var de bara jag som var på bra humör. Alla andra verkade inte ett dugg taggade.

Det var i princip bara jag som ville dricka. Jag ville att vi skulle köra ölspelet men de ville ingen annan för de ville inte bli fulla (WTF?). När klockan var ungefär halv 10 ville de sätta på en film. Jag gick från att vara supertaggad och skitglad till att vara skitotaggad och skitsur. Satt sen sura hela kvällen, sen 10min innan tolvslaget tog jag massa shottar så jag blev helt stupfull.

2. Förra sommaren skulle vi grilla hos mig. Jag + 3 andra. En av dem säger han har ett gäng tjejer som ville komma. Så när dagen D kommer så säger han 4 timmar innan de skulle komma att tjejerna inte kommer. Jag frågar ifall vi ändå ska grilla, visst säger polarna. Jag har fixat grillen, dukat osv och 30min innan de skulle komma får en polare typ 'panik' och vill dra käka pizza lira boll. De andra vill helt plötsligt det med så de kommer inte till mig. Jag blir så skitsur, de säger inte ens förlåt eller någonting.

3. Jag och en polare ska köpa biljetter till en konsert. Vi ska träffa en snubbe inne i stan kl 11 på förmiddagen, vi ska ta tåget kl 10. Dagen innan säger han vi ska ses på msn vid 9 tiden för att se att båda är uppe. Så blir det nästa dag, jag är inne på msn kl 9. Han är inte inne. Jag väntar 10min, sen smsar jag han. När klockan är halv 10 tänker jag att han kanske glömt bort msn och är nere vid stationen kl 10 istället. Så jag fixar mig och drar ner till stationen. Står på stationen till halv 11. Han är såklart inte där. Jag ringer, smsar men han svarar inte.

Så jag går hem igen. Kl 1 sen kommer han in på msn. Jag är jävligt sur då och han ber inte ens om ursäkt för att han är sen. Sen så blir de fet jävla tjafs på msn där han kallar mig för idiot för att jag blir lack över en sån sak.

-

Det är då tre saker där ja blivit jävligt sur. Hänt flera liknande händelser där jag blivit jävligt sur.

När ni nu läser detta, är de helt normalt av mig att bli sur då eller är jag mera en, ja, dampjävel?
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..