Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nya högtalare

Postat av JoachimleGrand den 1 Augusti 2011, 10:52
21 kommentarer · 241 träffar
Godmorgon!

Jag har ett par Logitech Z-5500 och har haft dessa i ungefär 7 år. Jag har maxat volymen ett x antal gånger, haft dem utomhus, kopplat in och ut dem massa gånger och tappat basen osv. men jag måste säga att de har fungerat så bra ändå enda fram tills i onsdags då jag sprängde basen och nu fungerar den knappt alls.

Jag har planerat att köpa ett par nya högtalare och behöver lite hjälp. Den första tanken var att köpa ett nytt Z-5500 system men med vidare eftertanken kom jag på att jag vill ha något "riktigt" och inte bara "simpla datorhögtalare".

Musiken jag lyssnar på är house och jag är ute efter några högtalare som fungerar riktigt bra till den typen av musik. Jag ska även köpa en MacBook Pro så jag antar att jag även måste köpa ett externt ljudkort till dessa högtalare.

Om ni har tips på högtalare och ljudkort så länka gärna, uppskattas!

Budgeten är varierad alltså kan jag lägga 2k men också 5k. Jag vill ha något riktigt bra som spelar bra till min typ av musik.

Tack på förhand

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..