×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kraftig Lårkaka, som utvecklats konstigt

Postat av Blirre den 31 Juli 2011, 12:56
11 kommentarer · 6 869 träffar
För 2 veckor sedan fick jag en kraftig smäll på låret på en fotbollsträning. Jag tyckte inte det verkade så farligt ändå så jag ställde upp och spelade match dan efter, och i slutet av matchen började jag känna efter ytterligare en smäll att hela låret svällde upp som en ballong och gjorde helt fruktansvärt ont. Och när jag kom hem trodde jag jag skulle dö, nog aldrig haft sådan kraftig ihållande smärta någon gång förut.


Nu har det i alla fall gått 2 veckor och själva lårkakan känns nästan borta, men nu till saken. Nu har mitt knä blivit helt blått och på yttersidan på låret ner mot knät och på knät gör det helt fruktansvärt ont fast jag i stort sett inte rör mig. Kan ligga i sängen bara och röra mig lite och det gör så fruktansvärt ont att jag kan börja gråta.. Jag har liksom inte slagit i det mer igen efter själva smällen och matchen.


Är det vanligt att en lårkaka utvecklas på det här sättet? Eller kan det vara nått annat som hänt?


MVH Hackke

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..