1
Cuttat fingret
Postat av gofen den 30 Juli 2011, 22:28
15 kommentarer · 208 träffar
Skar sönder mitt finger för cirka 1 månad sen. Höll på med disken då en tallrik gick sönder i handen på mig så att skärvorna åkte rätt in till benet på mitt pekfinger. Vid det tillfället så tog ja lite bakteriedödande och fixade upp det lite lätt.
Men nu 1 månad senare så får jag grymt ont i fingret varje gång jag använder det. Sväller nästan upp till den dubbla storleken osv.
Men nu till det ja vill ha svar på. En polare till mig har tjatat att ja ska dra till en doktor och få ett intyg och sedan skicka in det till försäkringskassan. Vi hann tyvärr inte prata nå mer efter att han hade sagt det.. Men vad tjänar ja på det?
Over n Out
StaysiC aka sälsmugglarN
Men nu 1 månad senare så får jag grymt ont i fingret varje gång jag använder det. Sväller nästan upp till den dubbla storleken osv.
Men nu till det ja vill ha svar på. En polare till mig har tjatat att ja ska dra till en doktor och få ett intyg och sedan skicka in det till försäkringskassan. Vi hann tyvärr inte prata nå mer efter att han hade sagt det.. Men vad tjänar ja på det?
Over n Out
StaysiC aka sälsmugglarN