Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mina planer för 2012

Postat av ankus den 30 Juli 2011, 22:05
19 kommentarer · 232 träffar
Hej Fragbite.

Jag tänkte berätta lite om mina planer för det kommande året, och är gärna intresserad av att höra era också.

Alltså, som många vet kommer allt liv på jorden att utplånas år 2012. Drösvis av forskare och naturvetare går i god för detta, och nya fakta väller fram i takt med att det hela närmas sig.

I julas sa jag upp mig på jobbet, köpte en stuga nere i södra Sverige där jag tänkt leva ut livet med min livskamrat och min hund i vårt hus som jag nyligen köpt. Huset är utrustat med en källare med 25cm metallväggar som bör tåla med mesta, mat i konservform i massvis och proteinpulver och vatten, för vem vet, kanske någon ändå överlever?

Jag bröt all kontant med nära och kära förutom min livskamrat ett tag sedan, efter att ha skrivit dem alla ett långt brev där jag förklarat situationen, och även erbjudit några att komma och dela huset med oss, men ingen har hört av sig än. Som filosofen Freud sa "Den starkaste överlever mest", och så verkar vara fallet även nu, dom får skylla sig själva. Mina vänner tycker jag överreagerar, men vi får se vem som skrattar sist.

Som underhållning har jag min filmsamling, en gitarr och mitt akvarium och såklart hunden då.

Berätta för era familjer hur mycket ni älskar dem (om ni nu gör det) och spendera tiden med släkt och vänner, inte slavandes på jobbet, det kommer ni ångra.

Nu vill jag gärna höra hur ni har tänkt spendera det sista året, kära vänner!

Lev väl. Det är inte lång tid kvar.
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..