Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Islamofobin skrämmer.

Postat av NEEDZMOAR den 30 Juli 2011, 12:45
348 kommentarer · 307 träffar
Alla dessa trådar som man har sett i dagarna där människor sitter och försöker öka hatet gentemot islam och mångkulturella samhällen skrämmer ärligt talat skiten ur mig.

Hur så många försöker skapa debatter och dra nytta av tragedin i Norge antingen genom att hävda att det är ett bevis på att mångkultur bidrar till samhällets dekadens eller att, som i Perserkattens fall, sitta och ljuga bara för att mala på om sin propaganda är för mig helt obegripligt.

Är majoriteten av Sveriges ungdomar verkligen högerextrema och paranoida när det gälller främmande kultur? Det som skrämmer mig mest är hur dessa människor bortser ifrån ren fakta bara för att stå fast vid sina felgrundade åsikter.

Personligen ser jag att de högerextrema vindar som har dragit genom Europa utan något nämnvärt motstånd ifrån större partier eller media har bidragit till sådana här extrema fall genom att på internet eller genom bekanta infiltrera ungdomar och uppmuntra bilden av ensamma starka som slåss för sitt.

Personligen har jag mest tidigare skrattat och viftat bort det som dumt prat då de "källor" som finns oftast är helt vinklade alternativt påhittade men inte längre, det är dags att människor tar sitt ansvar och börjar upplysa sanningen för dagens ungdomar.

Diskutera ovanstående.
Föregående tråd
Nästa tråd

348 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 348 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..