Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blev misshandlad

Postat av sajfer den 27 Juli 2011, 16:19
39 kommentarer · 161 träffar
Hej alla!

Som rubriken lyder så har jag blivit misshandlad, det hände i måndags. För att göra en lång historia så kort som möjligt så:

Drar på fest hos polarn:pPpPp
Några gemensamma "vänner" vill komma dit (Wiggas)
Vi nekar dem
Dem kan inte ta ett nej
Dem kommer till huset där min mate bor

Jag och en till polare går ut för att snacka med dem. Det blir massa tjaffs, och den faktiska invandraren i gruppen säger något i stil med:

-Vill du ha bråk eller? Jag står här!
-Nej, det är lugnt faktiskt, men tack ändå svarar jag.
-Vart fan har du fått luft ifrån heelt plötsligt?
-Svalde en fläkt.

Då hoppar en utav grabbarna in i konversationen(som senare ska komma att misshandla mig). Han säger:

-Tror du att du är rolig eller?
-Jag förstår bara inte varför ni kommer hit och ska provocera bråk för att ni inte kommer in, har ni ingenting bättre för er eller vad är grejen? Hade ni tänkt hota er in eller?

Då puttar han till mig, followed up med en knytnäve på käften min. I vredesmån samt självförsvar sular jag min ölflaska mot honom, men missar. Han flyger på mig och det hela blir en brottningsmatch, han sliter halft av min tröja så jag inte ser ett jota. När jag reser upp huvudet blir jag skallad/slagen på käften så jag rasar ner i marken. Nu springer en annan polare fram och håller fast gärningsmannen, medans jag retreatar in i huset samtidigt som jag spottar blod. Varpå killen skriker "Jag vet vart du bor *valfritt skällsord*".

De skador jag fick var;

-Jack i båda läppar
-Sår i övre och undre tandkött
-En jävligt skev näsa
-Lite skrapsår på axlar och arm

Det jag undrar nu är om jag kan kräva skadestånd på detta, eventuellt hur mycket man skulle kunna pressa ut?

Dem gjorde sig även skyldiga till olaga intrång och hot i form av "jag kommer fucka ditt liv". Finns ett antal vittnen. Jag vet exakt vem det är.Båda var påverkade. Jag hade sänkt rätt många bärs(allt är relativt), så var inte den bäste fightern.

Tack på förhand, haters gonna hate.

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..