Bruden ska sova över här, min farsa var helt ok med det osv.. tills för typ 30min sen så berätta han det för henne så börja hon med "jag mår dåligt, jag vill inte att en främling ska ha sex med en familjemedlem i detta hus" osv.
Finns det något jag kan göra för att få kärringen att vakna?
Är 100% seriös, blir sjukt arg över att höra religiösa skäl för att si och så inte får ske
Säg att du inte delar hennes ideologier. Speciellt lugnt är det ju om din biologiska farsa är cool med det
Och att den ända främlingen i huset är hon.
Men vafan ska jag säga? Jag sa åt henne att det är jag som lever mitt egna liv och hon har inget med det att göra, är 19 =)
Brukar inte ha brydar över när päronen är här, men idag blev det så.
Alltså det går inte att prata med henne, det är som att hennes hjärna tar slut vid att religionen inte tillåter en tjej och en kille att sova tsm?
"I detta hus har vi en viss respekt till människans kropp" och så fortsätter det
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
2. sätt på bruden och se till att låtsas morsan hör och sedan så kanske hon inser att du ska få ta hem brudar om du vill :) visst om du skulle vara 12 år men kom igen du är 19 hon får respektera dina beslut + ska du också respektera henne till en viss del men brudar ska du få ta hem.
Skrivet med min iPhone