Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Vad tycker ni om Fragbitemoderatorerna?

Postat av Kewwan421 den 26 Juli 2011, 00:39
81 kommentarer · 158 träffar
ja har nu tappat all respekt för fragbites poliser , jag blir varnad för att jag gör en tråd och frågar efter om någon vill spela LoL. Då får ja varning att jag ska söka i forumet , men vafan tror du alla som gör sånna trådar är inne _JUST_NU_ sen att det inte kan ge någon diskussion, jag hade diskussion om vad man föredrog för något.

Ville bara säga detta, älskar fragbite i sig, men hatar alla ''poliser'' ; som sitter i sina svettiga källare och tror att dom är coola när dom bannar folk på fragbite.

TILL DISKUSSION ! TILLRÄCKLIGT ? : TILL DISKUSSION : vad tycker ni om dagen ''fragbite poliser'' ?

orkar inte bry mig om ban, kunde inte bry mig mindre, gå ut o skaffa ett riktigt jobb.

edit: haha fyfan va ni suger jävla mods, fick nu 43h ban när ja kommenterade på en tråd där han kille sa att han ville ha 99 fps igen. Så skrev jag "jag har 60 fps när jag spelar, funkar fint." och det var tydligen en onödig kommentar, hur är det en onödig kommentar när det hör till ämnet?
Hur många jävla onödiga kommentarer är det inte på den där wow tråden om UI , där alla typ kommentar '' snyggt UI, vad heter det '' osv osv osv osv, när man egentligen bara ska visa sitt ui?

dra o sug kuk jävla horfragbite poliser, aldrig träffat på ett forum med värre mods.
Föregående tråd
Nästa tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar