Herregud, hjälp med tvprogram!
För ett antal år sedan såg jag på ett väldigt bra tvprogram, har för mig att det gick på tv6. Det var iaf tre stycken relativt unga killar som testade olika extremsporter, jag har för mig att dom kombinerade olika sporter med något annat så resultatet blev väldigt roligt.
Minns en sekvens då de åkte motorcykel och en stilig kvinna satt bakom, de hade sedan hängt upp korvar med senap, som kvinnan skulle äta upp i farten när motorcykeln åkte under.
Den ena var extremsportare, den andra var komiker om jag inte minns fel och den tredje av killarna har jag ingen aning om.
De gjorde även en musikvideo där de sjung något i stil med "snowmobile hoes on a cocaine mountain, smokin so much dope gotta call my accountant"
Det är tyvärr allt jag minns, har googlat och sökt på youtube men inte hittat något. Söker alltså vad det heter och länka gärna videoklipp.
TACK!
Diskutera; minns ni programmet? Var det bra/dåligt?
Varje avsnitt var ju så att de kollade på en tv i deras rum där och kollade på olika sporter som de testade på va?
#2 Hatar när man vet exakt vad det är men kommer inte ihåg namnet, googlar för fullt!
tror ja
#4 Tveksamt, men möjligt!
"Amerikansk sportserie från 2006. Tre tävlingsinriktade vänner tittar på filmsnuttar av galna sporter, tävlingar och ritualer från hela världen och väljer ut sina favoriter. Syftet är att hitta några sporter som de själva kan tävla mot varandra i. Varje vecka samlas de för att titta igenom en aldrig sinande ström av filmklipp från konstiga sportevenemang från hela världen "
haha, sköna dudes =D