Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brutalt Lurad

Postat av Arzcy den 23 Juli 2011, 17:01
54 kommentarer · 257 träffar
Tjena FB!

Nu är det så att det var en kille på 13 år(i min ålder) som kaxade sig och bar sig åt allmänt stört. Jag hittade på en bra story om att jag var en hacker och la in ett virus i hans dator. Med detta virus kunde jag avlyssna,starta webbcam,kontrollera och självklart förstöra (trodde han) vi var några stycken som han varit elaka mot så vi skapade ett litet team.

Ena av oss låssades att han också var hackad och att hans hårddisk blev förstörd av mig, den andra hjälpte till att skrämma upp han och den 3dje gjorde inte så mycket mer en att tycka det var kul. Tillslut så berättade den 3e för hans kusin när vi fick veta att han var VETT SKRÄMD. Vi trodde det roliga var över... tills att hans kusin också var med på det hela som pratade med honnom i skype, han sa vad han sa så jag kunde skriva vidare det och säga att jag avlyssnade han, han blev rädd och började smsa istellet.

Efter några timmars chattande och lurande fick jag han att be om förlåtelse och skicka den ljudfilen till första medhjälparen som skickade den vidare. Då sa jag att han skulle sjunga en sång om mig för att se hur långt det gick så skulle han få 3 steam account också. Dum som han var sjöng han en sång och skickade där han gjorde bort sig, när han senare fick veta att allt var ett skämt så försökte han leka "cool" och sa saker som "jag gick inte på det" och "du har pipig röst p9a" till mig och massor av andra elaka saker. Då sa jag att "alltså blev du ägd av en 9 åring som kommer äga dig igen? han svarade inte.

Nu ligger klippen uppe på youtube och det är inte direkt en jätte bra remix men den är kul, och vi kanske gör flera. Detså mer views och likes den får blir han argare så om ni tycker det är kul släng ett öga på den och rata,commenta eller subscriba!

EDIT: Glömde låten lol...
http://www.youtube.com/watch?v =tWWVmtrOCOU

Juste en diskussion... vad tycker ni om detta?

Bjuder på stavfel etc :)

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..