Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

I-landsproblem

Postat av | Chrille | den 23 Juli 2011, 14:53
2 kommentarer · 153 träffar
Hejsan frabite.
Jag har ett litet problem som jag skulle behöva vägledning med.
Det är så här att vi har en liten katt på 4-5månader som vi dom senaste veckorna har släppt ut fri(den ska vara utekatt och vi bor i en by på landet). Och det har fungerat bra hittils, men idag klagade grannen brevid, säger att han inte vill ha några jävla katter på sin tomt, gnäller på att dom skiter på gräsmattan.

Men vad förväntar han sig när han flyttar till en by med minst 100 utekatter? Och jag kan säga att det är minst 10 andra katter som ibland korsar hans tomt, men han klagar specifikt på våran kattunge. Och han har själv djur(två hundar i och för sig, som han har i en bur på tomten..), men han borde ändå kunna förstå att det är omöjligt för oss att att lära katten att hålla sig borta från just hans tomt, isåfall får väl han sätta upp hönsnät runt hela tomten..
Vad tycker ni att jag borde göra? Ska jag framföra mina "argument" eller bara skita i honom?

Disk; Ni som bor i mindre byar eller på landet, vad har ni för åsikter om utekatter?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar