Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Hjälp mig som f*an!!!

Postat av trolol90 den 22 Juli 2011, 23:42
11 kommentarer · 147 träffar
Tjenna!

Har ett problem och skulle behöva snabb hjälp! Det är så att jag satt nyss och käka med familjen och några bekanta, vi är en väldig rik och fin familj så bordsskicket osvosv måste vara väldigt fint.

Jag satt och käka som att inget hade hänt, men i min stora förvåning gick inte maten sönder i käften på mig. Jag tuggade som in i helvede men krubbet vägrade smulas.

Jag gick ifrån bordet lite fint och in på toan för att se vad som var felet, jag körde upp två fingrar rakt upp i mungipan på mig själv och kände att ett stycke bacon lagt sig och fastnat som en jävla tandställning längst tänderna.

Har försökt fått bort det nu i ungefär 10 minuter, men det går inte. Så nu vänder jag mig till er! Har testat på alla sätt jag kommit på att få bort skiten i klaffen på mig. Men det går inte! Hur ska jag ta mig till?

Ett sådant stycke är det: http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4e29ee6327020_vugx02T62j2l ymlxao47dAh6o1_500.png

Ty på förhud! //

blafagel.fellE

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar