Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

varför kollar alla på varandra så mycket

Postat av forumsfrasse den 21 Juli 2011, 00:41
8 kommentarer · 311 träffar
Hej.

En sak jag väldigt mycket fascinerat över, är att andra människor kollar så mycket på varandra. Jag tycker det är en sak ifall man pratar med någon, då kan man ge varandra blickar. Men annars är väl allt helt lugnt, varför inte ta det som vi på den här festen känt varandra länge och bete oss som vi gör hemma?

När jag kommer in på ett nytt ställe ser jag oftast till att inte sitta och glo, utan hittar något att sysselsätta mig med eller hitta någon att prata med.. Finns ju inget mer efterblivet än att bara sitta och glo tyst? Är man osäker eller vad vill man ut med det?

Märker ofta också att alla får som olika roll i en grupp. Alltid någon i gruppen som av någon anledning blir den alla drar sin uppmärksamhet till, bara personen ska öppna en vinflaska blir det kvällens höjdpunkt. Hur kan man ens låta det gå så långt? Brukar tycka det är perfekta lägen att gå på toaletten för att inte känna sig helt misslyckad.

Vad tycker ni om detta? Förekommer det ofta hos er?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..