Mamma alkoholist..anade inget. Låtar..
Min mamma har alltid varit den bästa mamma man kan tänka sig och alltid funnits där och aldrig ens druckit något innan.
Nu som en blixt från klarblå himmel, så har hon blivit intagen som alkoholist på en klinik i Uppsala
. Vill inte berätta hela historien men vi anade ingenting innan det var för sent.
Nu kanske det här låter konstigt, men vet ni några låtar som handlar om alkoholister och om mammor som tex går och blivit alkoholister där te sonen skrivit en låt till henne eller liknande.
För jag har så svårt att förklara saker som händer.. Och jag tar alltid hjälp med låt texter för att förstå och för att uttrycka mig hur jag känner.
Så om någon vet någon sådan låt, så vore jag oerhört tacksam om den kunde posta det här!
Nu vet jag att det här är fragbite och vet att det kommer postas 100 låtar som tex "boten anna" med mera.... Men det får jag ta, för förhoppningsvis kan iaf någon vänlig själ hjälpa mig i detta oerhört tragiska ;
Stod exakt samma sak som det gjorde för dig
"inget simkort kan hittas."
Vad har du för mobil?
Du kan ju gå till någon butik som säljer mobiler och kolla om dom kan hjälpa dig :)
Ring till operatören medan du pratar med någon i en Nokiabutik. Du får inte heller glömma att skriva ytterligare en tråd på fragbite i samma ögonblick. samtidigt som du gör allt detta så kan du även hoppa på mobilen