Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mamma pinsam!

Postat av STRAAAAAAANDDDD den 19 Juli 2011, 23:49
51 kommentarer · 304 träffar
Tja fb, jag har ett problem med min mamma. Varje gång hennes väninna är på besök försöker dom para ihop mig med hennes son som är ett äckligt fetto. Gång på gång försöker hon få mig att umgås med honom fast jag inte vill. Han är lika gammal som mig, dvs 18, och bor ganska nära.

Det började med att hennes väninna frågade om jag skulle tälta med honom, och när jag svarade nej blev hon sur. Nu har hon övertalat morsan att tjata på mig så att hon hela tiden ska vara på mig. Jag har sagt till mamma flera gånger att jag inte vill vara med honom. Jag har nog med kompisar + brorsor att umgås med. Det har tom gått så långt att jag en gång fick utbrott och vi hamnade i ett stort bråk jag och min mor. Jag har sagt allvarligt flera ggr att jag ej vill ha med honom att göra, men hon verkar ej bry sig - helt enkelt pinsam!

Och inte nog med det. Ibland när jag tar hem polare till mig så kan mamma börja småprata med dom och fråga om Anders (fettot heter så) får följa med oss. Snacka om pinsamt! Fan morsan! Det självklara alternativet tordes ju vara att smälla in sanningen i fettot och hans morsa en gång för alla, men jag vet inte om jag klarar det. Dom bor i en etta och är värsta lodisarna, inga kompisar elr ngt. Bara synd om dom...

Så fb vad ska jag göra? Morsan pinsam?

Pinsam morsa?

148 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..