Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bra MMORPGS att prova?

Postat av Blastox den 18 Juli 2011, 15:45
22 kommentarer · 228 träffar
Tjena! Joo det så att jag scrollat igenom många MMORPG trådar ihopp om att finna ngt för mig men utan lycka.

Jag söker ett MMORPG där man inte är rörelseförhindrad under fighter vilket det tyvärr är i de flesta spelen. För dem som inte förstår: Du höger klickar, springer till din fiende och så står ni bredvid varandra och klickar på massa knappar tills en av er är döda.

Jag älskar valet att välja om man kan springa runt/springa ifrån eller mot sin fiende under attacker eller liknande, Det är därför jag gillat APB Reloaded ganska starkt men slutat nu då det blivit enformigt..

Forsaken World ser lovande ut men det ser ut som att man är rörelseförhindrad under fighter så nu verkar det bara återstå att välja mellan Allods Online eller Runes Of Magic.

Nu till en fråga ang. Allods, Är det fortfarand ett Pay 2 Win spel? Har för mig att RoM ska vara ngt mer balancerat.

Tänker inte bränna pengar på nåt av spelen då jag väntar på Guild Wars 2, detta är bara en tidsfördrift under väntan. :)

Tack på förhand!

Kommer Guild Wars 2 klara sig?

38 personer har röstat

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..