Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byta hjul på loanboard

Postat av Pernheden den 17 Juli 2011, 09:11
51 kommentarer · 302 träffar
TJENA!

Jag fick nyss en tidig fördelsepresent för farsan skulle ut med båten i två veckor med sin fru.
Yay eller inte, jag hade önskat mig en madrid longboard i present fö dem är till lite sämre åkare har jag hört och min bror har en sån och det är nästan bara jag som använt den och jag gillar den väldigt mycket.

Pappa och hon kom in till mig alldeles nyss med en present och det var en longboard, men inte vilken som helst.
Det var en rent ut sagt skitbräda från stadium som knappt kan rulla en meter utan att stanna.
Jag är extremt missnöjd med den, men jag hann inte prata med pappa om det för han skulle åka ut direkt med båten i 2 veckor så jag ska bo hos mamma.

Men kan man byta hjul på den så blir det bra efter eller är det värt att lämna tillbaka den när pappa kommer hem och lägga på en tusing och köpa en madrid?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..