Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur övertala tjej till ansiktssprut?

Postat av Johansson_ffs den 16 Juli 2011, 11:32
69 kommentarer · 7 503 träffar
Jag har för tillfället en kk (jag 17 hon 16) som det mesta äe bra med i sängen. Vi har sex kanske 4-5 gånger i veckan ochhon ställer upp på det mesta, t.ex. analsex. Det finns dock en sak som hon inte gör och det är att ta satsen i ansiktet. Jag vill väldigt gärna spruta i fejjan så frågan är hur jag ska övertala henne till att göra det.

En polare säger att han brukar säga till sina tjejer att alla andra gör sånt och att hon är onormal om hon inte gör det. Han säger att det brukar funka på lite yngre tjejer men inte på äldre som fattar lite. En annan polare säger att jag ska säga att jag vill spruta henne på brösten och sen "råka" komma i ansiktet. Jag själv tänkte säga något om att det är bra för huden eller liknande.

Eller ska jag bara spruta ner hennes ansikte utan att fråga? Hon kanske tänder jättemycket på det bara hon får pröva?

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..