1
Bli som Fritzl
Postat av YOLO den 16 Juli 2011, 00:32
24 kommentarer · 198 träffar
Bara att leka med tanken, jag vet att det Fritzl gjorde var sjukt som fan och att såna människor har allvarliga fel. Men, fatta vilket roligt projekt han hade ialf. Att bygga ett eget litet samhälle i sin källare och att det bara var han som visste om samhällets existens.
Typ att fly resten av världen gå ner och ha lite casual sex och mysa med sin familj där nere. Men när han ville så kunde han dra därifrån och återvända till verkligheten. Sen var det väl ganska kul att typ ta hand om dom och göra det fint för dom, laga lite mat och göra dom glada.
Jag personligen tycker att det låter som en rolig grej, men även att det är jävligt sjukt.
Vad är eran åsikt om det här?
Typ att fly resten av världen gå ner och ha lite casual sex och mysa med sin familj där nere. Men när han ville så kunde han dra därifrån och återvända till verkligheten. Sen var det väl ganska kul att typ ta hand om dom och göra det fint för dom, laga lite mat och göra dom glada.
Jag personligen tycker att det låter som en rolig grej, men även att det är jävligt sjukt.
Vad är eran åsikt om det här?