Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Er värsta fylla?

Postat av fki den 15 Juli 2011, 20:50
31 kommentarer · 1 623 träffar
Hur ser er värsta fylla ut?

Min egen historia:

Var påväg med skolan till Polen på studiebesök på Auschwitz.
Vi festade väl till lite på båten, jag minns att jag köpte någon öl till att börja med, sen några drinkar, sen beställde en polare in en flaska Tequila, sedan skulle jag ju inte vara sämre och gjorde likadant.
Träffade på några snubbar från Trollhättan o jag blev jävligt djup o blabblade på som fan där ett tag. Sen helt plötsligt vaknade jag upp i en stol utan t-shirt och telefon :S

Fick det återberättat för mig att vakterna hade hittat mig i en korridor och att dom skulle sätta mig i fyllecell men då hade min lärare (så jävla skön lärare) och en kamrat till mig sagt att dom skulle ta hand om mig, hade då spytt på min polare när han skulle bära mig till stolen. Har även fått sett en film som min polare spelade in när dom satt i en trappa i båten och brudarna låg på golvet, och helt plötsligt dyker jag upp i full kareta och på jävligt glatt humör!

Det läskigaste var att jag var på en båt och jag kunde ju fan ha hoppat i havet eller något, kanske hade jag blivit drågad? För vad jag minns så drack jag inte alls så mycket att jag skulle få totalt blackout.

Blev en lugn fortsatt vecka och hemfärd :)

Dela med er av era berättelser!
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..