Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jailbreak, iPhone4, 4.3.2.

Postat av decesare den 13 Juli 2011, 14:02
14 kommentarer · 183 träffar
Hej Fragbite!

Jag är medveten om att det finns miljontals trådar om jailbreak och tro mig när jag säger att jag har läst igenom de flesta utan att få svar på just mina frågor.

Eftersom att folket på Fragbite verkar ha bra koll på det här med jailbreak vänder jag mig till er.

1. Vad bör man tänka på innan man jailbreakar?

2. Vilken jailbreak bör jag välja för 4.3.2.? (Med andra ord, vilken fungerar bäst o.s.v.?)
Jag har funderat lite på Jailbreakme.com.

3. Kan det hända att telefonen låser sig helt och hållet så det inte går att återställa? Vad händer i så fall?

4. Om jag jailbreakar telefonen, vad händer med de appar jag redan köpt ifrån Appstore? Vad händer med bilder och musik?

5. Kan jag fortfarande använda Appstore som vanligt?

6. Om jag vill återställa min mobil efter jag har jailbreakat den, försvinner bilder, musik, videos och appar jag köpt sedan innan då?

7. Har ni varit med om att det hänt något med mobilen efteråt som har gjort att ni ångrat jailbreaken? I så fall vad?

Är extremt tacksam för svar på dessa frågor då jag är helt lost när det gäller det här med jailbreak och jag har inga polare med jailbreakade iPhones att fråga.

**ALLT PRAT OM ANDROID, SAMT ANDROID vs IPHONE UNDANBEDES**

Mvh Decesare.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar