1
Lucid Dreaming-snygga hus!
Postat av ymee den 13 Juli 2011, 05:10
19 kommentarer · 242 träffar
Jag sysslar på min fritid med lucid dreaming. Läser mycket och är helt tagen av fenomenet!
Då jag nu bara blir bättre och bättre, har längre LD's och har mycket bra dream controll, så vill jag göra min dröm värld perfekt!
Jag gillar att hamna på olika platser, gillar inte att styra min dröm värld _för_ mycket. Men en sak vill jag ha likadant hela tiden!
Mitt hus.
Jag har svårt att designa, eller komma på idéer för hus i mina LD's så jag letar efter bilder på fina hus helt enkelt :D
Så länka bilder på de finaste, dyraste husen!
Gärna många bilder på huset(även insidan) så man verkligen vet hur det ser ut.
(LD=lucid dreaming/lucid dream)
Svarar gärna på frågor om vad Lucid Dreaming är, men vill främst att tråden ska innehålla bilder på fina hus!
//ymee
Då jag nu bara blir bättre och bättre, har längre LD's och har mycket bra dream controll, så vill jag göra min dröm värld perfekt!
Jag gillar att hamna på olika platser, gillar inte att styra min dröm värld _för_ mycket. Men en sak vill jag ha likadant hela tiden!
Mitt hus.
Jag har svårt att designa, eller komma på idéer för hus i mina LD's så jag letar efter bilder på fina hus helt enkelt :D
Så länka bilder på de finaste, dyraste husen!
Gärna många bilder på huset(även insidan) så man verkligen vet hur det ser ut.
(LD=lucid dreaming/lucid dream)
Svarar gärna på frågor om vad Lucid Dreaming är, men vill främst att tråden ska innehålla bilder på fina hus!
//ymee
Vad föedrar ni?
12 personer har röstat