1
Bärbar dator
Postat av kzzpzz den 11 Juli 2011, 00:45
2 kommentarer · 229 träffar
Tjena! Jag har sen jag fick min första dator haft stationär, nu är jag 21, fick min första dator när jag typ var 12.
Ju äldre jag blivit, ju mindre spel har jag börjat spela. Sitter inte lika mycket vid datorn, hänger med vänner och jobbar mest.
Något jag gör vid datorn är väl främst att surfa lite och se filmer, inget annat. Lite spel då och då.
Men tänkte köpa en laptop - vad tycker ni om det?
Vilka för och nackdelar har en laptop jämfört med en stationär?
Finns det några schysta laptops med bra priser, vad ligger en hyfsat bra laptop på?
Vad kan man då förvänta sig av en?
Frågorna är många - hoppas någon / några är villiga att svara på för och nackdelar med laptop kontra stationär.
Kan väl vara mysigt o se filmer i sängen också och ha datorn vid sig än att ha en stationär.
Tack!
Ju äldre jag blivit, ju mindre spel har jag börjat spela. Sitter inte lika mycket vid datorn, hänger med vänner och jobbar mest.
Något jag gör vid datorn är väl främst att surfa lite och se filmer, inget annat. Lite spel då och då.
Men tänkte köpa en laptop - vad tycker ni om det?
Vilka för och nackdelar har en laptop jämfört med en stationär?
Finns det några schysta laptops med bra priser, vad ligger en hyfsat bra laptop på?
Vad kan man då förvänta sig av en?
Frågorna är många - hoppas någon / några är villiga att svara på för och nackdelar med laptop kontra stationär.
Kan väl vara mysigt o se filmer i sängen också och ha datorn vid sig än att ha en stationär.
Tack!