Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med grafikkort [KOLLA HIT]

Postat av Lillisen den 9 Juli 2011, 00:35
2 kommentarer · 135 träffar
Hej,

Har ett stort problem med mitt grafikkort, en dag så fastnade datorn och jag fick stänga av den. När jag sedan skulle starta den igen så var skärmen svart där man ska kunna logga in, jag startade den i Safe Mode och installerade om drivrutinerna som fungerade ett tag.

Men efter några dagar så hände samma sak, datorn krashade och jag kunde inte logga in efteråt. Nu fungerade det inte att bara installera om drivarna som föra gången, jag testade också att installera äldre drivrutiner men resultatet blev det samma.

När jag avinstallerar drivrutinerna och startar datorn så kan jag logga in men inte spela något eftersom datorn kör grafik via processorn (Tror jag, det står VGA Graphics Adapter.)

Behöver nu hjälp, vad ska jag göra för att få grafikkortet att fungera? Jag har ett GeForce 8500 GT

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..