Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sperma...

Postat av blatterasist den 7 Juli 2011, 18:12
38 kommentarer · 519 träffar
Hej! mitt problem är att jag runka för ett tag sen (host troll) , och då gick jag in i toaletten tvätta av händerna sen skulle ja ta en handduk & torka av mig. Jag gjorde det men handduken rörde byxorna som hade lite sperma på sig, (hOST troll) så jag ville inte lämna handduken där för andra familjemedlemmar skulle rört den, och jag kan ej lägga den i tvätten för mina föräldrar gillar inte att jag kastar handdukar som typ inte har använts (jag sa inte om att jag runka). Sen så en annan dag ser jag mamma typ ta handduken och läger på sitt knä för att täcka sig.

Btw Guys lyssna på denna det explains my situation

http://www.youtube.com/watch?v =6xsDdIByh8A
Så vad tycker ni jag ska göra nu när det redan hänt ? Känner mig deprimerad fan ... låter konstigt

jag blev arg sa jag får handduken! Men ville inte säga nåt om att det kanske fanns sperma på den. Värsta va att hon satt bara i sina underbyxor så det känns så äckligt för mig, vad skulle ni gjort ? berätta att hon borde tvätta sig och byta byxor eller? För jag kan inte säga det vet inte varför. Är detta äckligt tycker ni är det incest?

Snälla svara behöver svar.

Mvh Dalibor!

P.S har OCD
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..