Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ufo på himmelen

Postat av jimpan den 6 Juli 2011, 00:27
26 kommentarer · 180 träffar
Tju, var ute en sväng nyss och drog en cigg, fick för mig att kolla lite på alla vackra stjärnor där uppe.. Mitt i det hela så ser jag något liknande en stjärna fast lite större som flög extremt snabbt över himmelen. Första så tänkte jag att det var en fallande stjärna men eftersom "den/det" bytte kurs ett flertal gånger så tror jag inte att det kan ha varit en sån. Det kan inte heller ha varit ett flygplan pga hastigheten över himmelen. Det hördes heller inget och det blinkade inte rött eller någon annan färg för den delen heller.

Vad tror ni att det kan ha varit? Gå gärna ut och kolla på himmelen ifall ni har tråkigt. Vem vet, ni kanske också får se det mystiska objektet.

Och nej jag är inte hög. Både jag och min flicka såg det och blev helt chockade, har aldrig sett något liknande.

Finns UFO\'n?

50 personer har röstat
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..