×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpte ett trasig headset.

Postat av Soren den 5 Juli 2011, 14:03
32 kommentarer · 1 086 träffar
Hejsan!


Jag var igår på gamestop och köpte ett headset som var trasigt redan i förpackning. När jag sedan idag drog mig tillbaka till gamestop för att få garanti på detta så ville de inte hjälpa mig, utan jag skulle själv ta kontakt med steelseries via mail för att få garanti.


Kan inte jag kräva som kund hos dem att ge mig ett nytt headset? Tycker det låter konstigt som fan att jag ska behöva ta kontakt med steelseries och grejer.
Föregående tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..