Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Eran Packningslista!

Postat av YEAH BOI den 4 Juli 2011, 14:12
19 kommentarer · 161 träffar
Godmorgon Fragbite!

Efter ett högst oväntat meddelande så står jag väldigt förvirrad och försöker komma på vad FAN jag ska packa ner inför en resa till Italien på tio dagar. Är helt värdelös på att planera så jag kommer givetvis glömma 50% av det nödvändiga, så jag behöver eran hjälp! :-)

Tråden är dock inte bara för att hjälpa mig, den går även ut på att DU ska redogöra för vad du skulle ta med dig på en resa utomlands. Du berättar vad resmålet är, skriver vad du ska ha med dig osv.

Diskutera gärna sinsemellan om vad som är absolut VIKTIGAST att ta med sig, vart man än ska OCH vilket som är det bästa resmålet!

Förväntar mig en hel del kommentarer rörande oändliga mängder XXXXL kondomer, men några halvseriösa skulle även uppskattas då jag behöver inspiration. :D

Hoppas ni gillar initiativet, tänkte att något sånt här kunde vara intressant nu under ledigheten när många personer ska åka bort :-)

Let the trolling begin, or not // YEAH BOI
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar