Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Regel §7

Postat av BOVEN den 2 Juli 2011, 11:52
16 kommentarer · 327 träffar
"§7 Skapa inte trådar som inte kan ge upphov till en vettig diskussion.

Detta inkluderar trådar med frågor som lättast besvaras med hjälp av en sökmotor."

Varför finns denna regel fortfarande kvar? Missförstå mig inte, jag vill bara att den ska ändras så den blir tydligare. Ordet vettig, förstår alla admins vad det betyder? När jag kollar upp ordet får jag fram dessa: förnuftig, förståndig, klok, omdömesgill, välbetänkt, överlagd; meningsfull, ändamålsenlig; rimlig, skälig.

Denna regel måste ändras, admins tar bort trådar lite hur som helst. Mina trådar har tagits bort p g a denna regel, min senaste tråd var om min kritik mot bibelns berättelse om Jesus korsfästning. Det skapade tydligen ingen "vettig" diskussion tyckte admins. När jag då kollar på forumet ser jag trådar som: "vad ska jag ha på pizzan", "en eller ett pizza?", "hår på snoppen", "vad gör ni efter en runk?", "ser jag ut som f0rest?" och alla dessa lektrådar som kommer och går, de skapar ingen diskussion alls.

Hur kan dessa trådar räknas som vettiga? Hur kan en sådan oerhört stor regel som delat ut flest varningar vara så otydlig? En regel bör inte kunna tolkas olika från olika admins, det är inte "vettigt". För att denna tråd inte ska bli borttagen skriver jag nu följande. Denna tråd bryter inte mot någon regel då jag vill att vi diskuterar hurvida denna regel bör förbättras eller finnas kvar. Är inte det en vettig diskussion vet jag inte vad.

Nu vore det jätte bra om admins klev fram och diskuterar detta med oss. Nu fragbite, vad tycker ni?

Regel §7 borde förbättras?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar