Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inter-Inter-INTERNET (Problem)

Postat av hedic den 30 Juni 2011, 17:11
9 kommentarer · 110 träffar
nämen hej hej hej.....

Då är man här igen och frågar om hjälp.,.,..

Nu är det så att jag har nyligen fått problem med internet, allt började med att när jag satt och lirade LoL, efter några minuter så frös det till i 5 sek och det verkade som om jag hade tappat connection.., men efter 5 jävla sekunder kommer jag tillbaka igen. Och det hände inte bara en gång utan 158 gånger om ,fast med jämna mellanrum ( c:a varje 15 min).

Allting slutade med att jag skrek som innåthelvete och slog sönder tangentbordet, öppnade fönstret och slängde ut allting inc modem och säng. polaren kom in i rummet och frågade vad fan jag höll på med och utan att tänka så slängde jag ut honom också!

eller nee, det gjorde jag inte.. jag tog den lugna vägen och försökte leta efter personer som kanske hade samma jävla problem. Men hittade inget.

Well well.. problemet kvarstår.

Juste.. jag hade en polare över igår och medan jag satt och lirade LoL spelade han fifa (online) och helt plötsligt fryser det hos mig. Jag vänder mig om för att kolla hur det går för honom och det har också fryst till.. what?! har telia börjat mobba mig bara för att jag ska byta till BBB?

nååågon som kan hjälpa till?!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..