Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med LG w2363d 120hz skärm

Postat av psy___ den 28 Juni 2011, 11:20
4 kommentarer · 432 träffar
Tja tja, köpte en LG w2363d idag och när jag kopplade in den stog det "DVI-D POWER SAVING MODE" sedan blev bilden helt svart, som om den var helt avstängd dock blinkade lampan som visar om den är av eller på.

Brydde mig inget om det utan tänkte att det fixar sig efter jag installerat skivan man fick med (jag har 2 skärmar). Nope fortf samma skit, stänger jag av och på den kommer det upp "DVI-D POWER SAVING MODE" sedan samma som förut. Jag testade dra ut sladden och in, funkade inte, testade dra ut båda skärmarna och sedan bara trycka in den som strular, funkade inte, sedan drog jag ut och in strömsladden då helt plötsligt funkar den.

Tänkte inte mer på det utan gejma vidare tills jag behövde rsa datorn, då vare samma jävla skit igen men den här gången fick jag inte igång den som innan, annars skulle jag inte sitta här och skriva en fragbite tråd.

Någon som har en aning om vad det kan vara för fel? Skärmen fungerade ju felfritt så länge den funkade.

Vill bara klargöra; Jag har testat byta plats på skärm uttagen (det är inte fel på mina grafikkort, har 2 stycken 460 med 2 uttag styck och ingen av dom funkar på nya skärmen, däremot den gamla skärmen funkar finfint)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..