1
Polare ragequitade på lan..!
Postat av bullen af kumla den 27 Juni 2011, 04:30
31 kommentarer · 233 träffar
hejhej.. hänt en fruktansvärd sak.. satt på lan med mina 4 feta cs-vänner. Vi satt å drack cola å lira en fet PN match när jag ser min vän ta på sin.. ja ni vet.. precis när han dog.. okej inget speciellt med det tänkte jag å förberrede mej för nästa runda. Motståndarna har eco och det är full fart på rampen på nukan. Erik, som är en riktigt vass aimer lägger en välplacerad HE och sprayar rakt genom smoken.. ACE! skriker vi och börjar gratta Erik lite snabbt.. precis då händer det.. Martin tar tag i den sure å drar nåra snabba drag.. Ja frågar martin förbannad: - VAFAN HÅLLERU PÅ ME?
Martin säger: sorry hehe ja skämta.. Med ett litet trollface typ^^
Något förbryllad är jag och nästa runda startar.
Sitter å håller på rampen och hör att polarna skriker att det är en inne-split. Vänder upp till CW hytt och påvägen dit kollar ja lite snabbt på martin.. Som självklart sitter i mjukisar och.. wow det var ingen liten kobra där.. trodde fan att byxorna skulle spricka ett tag.. aja hursomhellst så lägger motståndet fina flashar och vi blir relativt överkörda.. Erik frågar lite snabbt varför Martin itne fragar som han brukar, då skriver jag till Erik på steam.. vad jag har sett.
Erik kollar mot Martins juveler och finner en riktig jävla råbonge.
-VAFAN HAR DU BONGE PÅ LAN FÖR JÄVLA ÄCKEL? Skriker Erik.
-Varför kollar du ens? säger Martin med lite ledsen ton.
Det blir tyst ett tag, och sedan börjar alla gapskratta åt Martins bonge.
Martin, som börjar bli rödare och rödare om kinderna börjar bli sur.
Då kommer vår ''drygis'' i klanen, Andreas.. (AWP,spelar ofta själv..) och säger: BÖGHORA och börjar gapskratta samtidigt som han drar ut snusen å slänger på Martins tangentbord.
Då fick martin nog. Han slog sönder Andreas skärm och gav han en högerkrok så Andreas började blöda, sedan sprang han ut från Erik's hus. Han har varit borta i cirka 30minuter, och vi är lite oroliga då han inte svarar på mobilen..
ska vi ringa martins föräldrar och berätta? eller ska vi gå ut och leta efter han?
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ -----
Uptade: Lanet är nu över och vi har åkt hem. Sitter hemma och funderar lite över hur Martin egentligen mår. Har skrivit ett sms till honom där jag frågade hur läget var.
-Stick bara.
Så löd hans svar. Har testat att ringa han flera gånger men han trycker bara upptaget.. Jag vill inte att min vänskap med martin ska ta slut pga nåt lan-stånd :(
Vad ska jag göra?
Martin säger: sorry hehe ja skämta.. Med ett litet trollface typ^^
Något förbryllad är jag och nästa runda startar.
Sitter å håller på rampen och hör att polarna skriker att det är en inne-split. Vänder upp till CW hytt och påvägen dit kollar ja lite snabbt på martin.. Som självklart sitter i mjukisar och.. wow det var ingen liten kobra där.. trodde fan att byxorna skulle spricka ett tag.. aja hursomhellst så lägger motståndet fina flashar och vi blir relativt överkörda.. Erik frågar lite snabbt varför Martin itne fragar som han brukar, då skriver jag till Erik på steam.. vad jag har sett.
Erik kollar mot Martins juveler och finner en riktig jävla råbonge.
-VAFAN HAR DU BONGE PÅ LAN FÖR JÄVLA ÄCKEL? Skriker Erik.
-Varför kollar du ens? säger Martin med lite ledsen ton.
Det blir tyst ett tag, och sedan börjar alla gapskratta åt Martins bonge.
Martin, som börjar bli rödare och rödare om kinderna börjar bli sur.
Då kommer vår ''drygis'' i klanen, Andreas.. (AWP,spelar ofta själv..) och säger: BÖGHORA och börjar gapskratta samtidigt som han drar ut snusen å slänger på Martins tangentbord.
Då fick martin nog. Han slog sönder Andreas skärm och gav han en högerkrok så Andreas började blöda, sedan sprang han ut från Erik's hus. Han har varit borta i cirka 30minuter, och vi är lite oroliga då han inte svarar på mobilen..
ska vi ringa martins föräldrar och berätta? eller ska vi gå ut och leta efter han?
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ -----
Uptade: Lanet är nu över och vi har åkt hem. Sitter hemma och funderar lite över hur Martin egentligen mår. Har skrivit ett sms till honom där jag frågade hur läget var.
-Stick bara.
Så löd hans svar. Har testat att ringa han flera gånger men han trycker bara upptaget.. Jag vill inte att min vänskap med martin ska ta slut pga nåt lan-stånd :(
Vad ska jag göra?