Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

internet probz

Postat av Spajkey den 23 Juni 2011, 07:16
2 kommentarer · 194 träffar
Tjerre alla uppesittare eventuellt nyvakna fragbiteare. Har nu sutting i runt 8 timmar och försökt att fixa mitt internet, utan större framgång. Det är så jävla skumt för jag kan komma in på dom flesta sidor så som flashback fragbite aftonbladet etc etc typ alla svenska sidor? dock ingen engelsk eller nått. Började misstänka att det var nå fel på dns:n men har dragit dnsflush, prövat startat om routern etc etc kabeln funkar.

Har fukat ur i cmd'n och ipconfig all ser bra ut exakt som det ska göra men när jag försöker pinga facebook etc går det bara inte. Kan pinga http://www.dn.se etc prövat stängt av brändvägg etc men det funkar fan bara inte.

Nätverkskortet har alla rätta inställningar samt driv's och jag vet bara inte vad tusen som är fel. Något snille som kan komma med förslag vad det eventuellt kan vara? XXX till den personen.

KJAAAM

SpajkaN^ :pPP
Disk: Kan internet vara jobbigt ibland? :(
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..