Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Överlevde med blotta förskräckelsen

Postat av Bolle Von Lurig den 21 Juni 2011, 02:29
40 kommentarer · 165 träffar
Hej fragbite..

Just nu är jag jävligt darrig på händerna så alla vet..

Va inne på på mataffären idag och blev vittne till ett väpnat rån

OnT: Tre stycken rånare springer in på affären med automatvapen och jag som har oturen med mig står och ska precis betala, dom kommer fram till kassan och står aldelles intill min rygg och skriker "ALLA NER PÅ GOLVET, DET HÄR ÄR ETT RÅN", samtidigt som en rånare skriker det så råkar en annan utav rånarna avlossa ett skott mot mig, som mot alla odds snuddar huden på insidan av överarmen och rånaren bakom mig blir träffad i bröstet (någon stans i höjd med hjärtat vad jag uppfattade det som). Han ramlar rakt ner i golvet samtidigt som dom andra två rånarna flyr mot utgången i panik...

Tur i oturen så befinner det sig 2 polispatruller ungefär 100meter från affären vid en bankomat, dom hör skottet och springer och tar skydd bakom bilen som står precis utanför affären, när rånarna som flyr mot utgången så får dom syn mot dessa 3 poliser som står utanför med dragna vapen. Dem vänder sig om, springer nu in i affären igen och det blir gisslantagning. Nu sitter jag på en dator i personalrummet till affären och vet inte vad jag ska göra.

Någon som har något tips?

Är tacksam för seriösa svar då mitt liv hänger på spel.

EDIT: Hittade en webbkamera, så snart kommer det länk med live-stream

Reguards Ollebolle

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..