Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tråkigt sommarlov

Postat av Tjej_hatare den 19 Juni 2011, 23:03
11 kommentarer · 261 träffar
Hej FB!

Har ett s.k. i-landsproblem som jag gärna skulle vilja diskutera med er.

I höstas började jag mina universitetsstudier. Misstolka mig inte, jag tycker att utbildningen är intressant, men jag har i princip sedan dess längtat till sommarlovet som jag fick den 1 juni.

Jag har ca 3 mån långt sommarlov och nu när jag väl fått det så tycker jag att det suger hårdare än intensivplugget som skedde de sista veckorna i maj (nästan i varje fall). Allt har blivit lite av en besvikelse. Sommarjobbet som jag varit på de senaste 5 åren är drabbade av nedskärningar, vilket gör att jag inte kan jobba i sommar som i sin tur gör att jag får leva på besparingar, något som också suger. Det värsta av allt är nog att i princip alla polare har något för sig. Antingen jobbar de eller så är de ute och reser. Har dessutom legat febersjuk i en vecka (wtf liksom?) vilket inte bidrar till att göra min sommar bättre. Vädret där jag bor har varit kasst nu ett tag, och det dämpar väl ångestkänslorna lite (känner mig mindre tvungen att röra mig ur husets 4 väggar).

Den här listan kan göras längre, men ser ingen vits i det, ni fattar nog poängen. I alla fall, jag tänkte kolla med er om ni har några tips för att "sprice:a" upp min vardag lite. Jag vill så klart ha en rolig sommar med mycket att göra som alla andra verkar ha. Vad gör ni om dagarna?

Tack på förhand och önskar er en trevlig midsommar!
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..