Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har trampat i klaveret..

Postat av hankburger den 19 Juni 2011, 00:41
1 kommentarer · 31 träffar
Som titeln säger så har jag trampat i klaveret! För att göra allting tydligt så måste jag gå tillbaka bakåt i tiden. Allt började i för ett år sen när jag blev tillsammans med min tjej. Redan innan hade hennes två år äldre syster visat intresse men jag hade som sagt fått upp ögonen för hennes yngre syster (som är ett år yngre än mig). Vi blev tillsammans förra sommaren och tiden sedan dess har varit underbar. Hur som helst så verkar hennes systers känslor inte svalnat. Hon har under året gjort närmanden men jag har hållt mig undan från henne. Tills igårkväll.. Jag var på en polares fest och vips så dyker hon upp.. Hon känner tydligen någon på festen och har hängt med honom! Jag väljer att dissa henne och festen forsätter för min del. Hur som helst så minns jag knappt något efter typ klockan 11.. Jag vaknar upp dagen efter i min säng! Senare under dagen får jag SMS från polaren som frågar om jag minns något från festen.. jag säger att jag minns delar av den.. Då börjar han gå igenom vad jag gjort under delar av festen.. Tydligen skulle jag ha strulat med min bruds syster utanför.. Jag får ju panik och ringer upp en till polare och han verifierar alltihop.. Så nu sitter jag här.. Vågar inte ringa min tjej.. Vågar knappt ens SMS polare som kan ha sett mig.. Vad ska jag göra??!
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..