Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rumskamrater/ lemmel i bur

Postat av Festmurva den 18 Juni 2011, 22:55
23 kommentarer · 185 träffar
Hej! Jag har ett problem! Jag bor en bit ifrån mo i rana i Norge i ett kollektiv. Vi jobbar på en restaurang och resten utav besättning kom precis hem.

Jag hörde ett jävla tjattrande från nedervåningen så jag gick ner. De andra hade hittat en lemmel ner de var utomhus och nu har de tagit honom och lagt den i en bur!

Ja,

Den står nere i hallen och alla står och försöker komma på vad han ska heta. Jag tycker att de är lite djurplågeri, vad tycker ni? I alla fall så när dom försökte bestämma namn så hörde jag att de ville kalla honom för Oliver. Jag skrev "Nej, kalla honom för Judas" och så blev det. Är jag delaktig i djurplågeriet nu? Vad ska jag göra?!

De matar honom med HOT chilinötter. De börjar gå för långt.

Hjälp mig! Vad ska jag säga till de andra för att de ska släppa ut honom? Vill ju inte vara någon gnällig djurvän eller så. Men ja...

EDIT: Ja iallafall... Lämmeln dog inatt, efter en jävla massa konstiga läten från honom/henne. RIP Judas!

På vägen hem så såg vi en fågelunge, vi tog den och vi matar den. Det är en trast tror en i personalen. Får se hur länge den överlever...Vi döpte även den till Judas :) Jag har pics. om någon vill se alltså. På lämmeln finns inga bilder som syns bra, men på fågeln lyckades jag ta några som man ser vad de är iallafall!
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..