1
Vad har jag för sjukdom (symptom)
Postat av _jonakz den 18 Juni 2011, 16:56
19 kommentarer · 265 träffar
Hallå alla!!
Har nu i 3-4-5 dagar mått ganska så dåligt, skulle behöva höra med alla miniläkare här på fragbite vad ni tror det kan va
Symptom :
Yrsel
Svårt att sova
Ont i hals
Feber
Ont i bröstet (framför allt när jag sväljer något)
Svårt för att svälja
Ledvärk
Huvudvärk
Fryse r/kokar på samma gång.
Halsbränna
Har knappt fått i mig något att äta dom senaste dagarna, gör så ont i hals & bröst när jag sväljer så står inte ut, känns som maten går igenom ett 0.1 mm rör innan för bröstet.
Dreglar ur allt saliv när jag sover per automatik nu för att inte svälja.
(Trodde förövrigt igår morse när jag sovit lite och vaknade att jag var schweizisk medborgare och skulle fira deras nationaldag så strövade runt i huset i någon minut och la ordning kläder som jag tydligen tyckte var bra att fira i!!) yiiii
Har nu i 3-4-5 dagar mått ganska så dåligt, skulle behöva höra med alla miniläkare här på fragbite vad ni tror det kan va
Symptom :
Yrsel
Svårt att sova
Ont i hals
Feber
Ont i bröstet (framför allt när jag sväljer något)
Svårt för att svälja
Ledvärk
Huvudvärk
Fryse r/kokar på samma gång.
Halsbränna
Har knappt fått i mig något att äta dom senaste dagarna, gör så ont i hals & bröst när jag sväljer så står inte ut, känns som maten går igenom ett 0.1 mm rör innan för bröstet.
Dreglar ur allt saliv när jag sover per automatik nu för att inte svälja.
(Trodde förövrigt igår morse när jag sovit lite och vaknade att jag var schweizisk medborgare och skulle fira deras nationaldag så strövade runt i huset i någon minut och la ordning kläder som jag tydligen tyckte var bra att fira i!!) yiiii