Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med Telia, igen...

Postat av falkn den 6 Mars 2005, 21:05
23 kommentarer · 84 träffar
Tjena alla Fragbitare!!!

Jo, nu är det så här att jag har fått problem med min uppkoppling, igen. Jag har Telia 0.5Mbit och det har alltid funkar bra men nu de senaste månaderna har jag haft problem vissa kväller, oftast helger. Sitter och lirar PCW med klanen och så plötslgt fryser skärmen, recconectar och in igen, 5 minuter senare händer samma sak. Detta händer sedan flera ggr under kvällen och det har inte slutat än. Sen så stängdes min internetuppkoppling plötsligt ner, bara sådär. Jag fick starta om modemet och allting. jag har skickat tiotals mail till telia och får bara en massa skitsvar, så nu gör jag så här att jag skriver upp datum, tidpunkt, problem och antal procent av uppkopplingen varje gång jag får problem och sedan nör jag får en liten lista tänker jag skicka in det till Telia och kräva att de gör någonting åt det. Denna tråden är mest för er som har Telia själva och som har lite problem ibland. Uppmanar er allihopa att göra samma sak så vi ser någon skillnad här, tycker det är för jävla dåligt asså. Kom inte med kommentarer som "Telia=Felia", "Skaffa BBB" osv.. tack.

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..