Asså man lackar snart sönder på jävla skit com hem, förutom att de är segt så dör det med jämna mellanrum.
Någon annan som har samma problem , ngn som vet om de går att fixa ?
Får fan rage quit snart.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
undra om #4 blir bannad 1 år eller 2 år? Kan ingen göra en tråd och dra upp en poll, eller kanske lägga upp det på "kommande matcher" där man kan vinna Bites
Shitt både jag och polaren har råkat ut för exakt samma, jag ringde till han idag och frågade om han ringde till mig för att jävlas, men då hade de ringt till han också, de va 060123566 på min mobil stod de Doltnummer. Va fan är de för spamm igentligen?!
Haha fuckos!!!!!!!!!!!!!! Varför det blir sådär är därför om jag skickar sms där det står *f till nåns av mina kompisars nummer så Ringer ett nummer och när du svara så piper det bara i telefonen, ja vet ej själv varför det har blivit nummer nu, men förut var det så iallafall att det ringde skyddat, Själv vet ja inte varför och hur det ringer upp men om du skickar *f till ditt hem så ringer det upp 2 ggr och piper i tele. Kostar som ett vanligt sms ( Det var jävligt kul när man hade gratis ;) ) Iallafall, Du kan bara säga till dina kompisar och till dom som har ditt nummer att sluta.
Skickar du ett sms med texten: *f
Och sedan väljer vilken du ska skicka meddelandet till så kommer det ta en minut eller något innan första telefonsamtalet kommer. Och när man svarar så hör man bara ett pipljud.
Personen du skickat sms:et kommer få två samtal från "dig" då.
Nån polare till dig som jävlas!! Dom skickar sms sen rings det på din telefon.. Råkade ut för samma sak med mina klasskompisar.. Höll på i 3 veckor innan dom gav upp :P HAVE FUN!
Jag har också råkat ut för detta, min bror vet hur man gör för att ringa och jävlas med folk så :) han gjorde det på mig, men det slutar oftast efter 2 dagar.
#28 , Det ska fungera. Provade du att skicka till dig själv? isf testa med ett litet "f" Det fungerar för mig iaf. Möjligt att man måste ha Halebop som operatör.
För vad jag vet så kan stödjer inte halebop att man kan skicka anonyma sms. Det kunde jag iaf göra när jag hade Telia förr.
Så det är möjligt att operatören spelar roll när det gäller *f också.
När man smsar till någon och i smset skriver man *f så ringer "meddelandet" upp personen man smsar till och så piper det. Det är någon som jävlas med dig.
Man kan skicka *f så kommer det nån fax eller vad det nu är. Mina polare och jag brukar tracka varandra som fan med det.. haha. Ganska segt men sjukt skoj när alla vänder sig mot en och bombar honom/henne! :D
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
eller som #1
eller? ^_-
BTW jag vet hur man gör man skriver *F i medelande och skickar till en kompis då börjar det pipa :)
Det är en polare som driver med dig...
Skickar du ett sms med texten: *f
Och sedan väljer vilken du ska skicka meddelandet till så kommer det ta en minut eller något innan första telefonsamtalet kommer. Och när man svarar så hör man bara ett pipljud.
Personen du skickat sms:et kommer få två samtal från "dig" då.
För vad jag vet så kan stödjer inte halebop att man kan skicka anonyma sms. Det kunde jag iaf göra när jag hade Telia förr.
Så det är möjligt att operatören spelar roll när det gäller *f också.
jag beställde in möten lite då och då åt dom när det vart felväxlat :]~
OT: Svara inte då?
060123566
060121259
GL!