Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Parkeringsböter!!

Postat av aitch- den 11 Juni 2011, 16:54
29 kommentarer · 993 träffar
Tjenare.

Tog idag mopeden (crossmoped) till replokalen. Har åkt med den dit flera gånger innan och brukar ställa den vid ett cykelställ väldigt nära dörren. Det står nästan aldrig några cyklar där och mopeden tar inte särskilt mycket plats.

Har aldrig varit något problem, men nu idag när vi repat klart så satt det en parkeringsböter längst fram vid styret, väldigt dåligt ditsatt.

Jag tog och slängde boten i min ilska.

Kan jag på något sätt skylla på att det inte satt en bot på mopeden, att den t.ex blåst bort? För det hade den kunnat gjort väldigt lätt eftersom den satt så fruktansvärt dåligt. Jag har aldrig oroat mig för böter på mopeden eftersom det inte går att sätta dit en bot, (vilket stämmer eftersom lappen satt så dåligt).

För att få er att förstå hur dåligt den satt så kan man säga att jag skulle kunna blåsa på den och den skulle flugit av.

Vad kommer att hända? Får jag en lapp hem? Kan jag bortförklara allt?

Hjälp tack :)

EDIT: Boten var på 600:-

EDIT2: EU Moppe.

EDIT3: Om jag hade köpt en parkeringsbiljett så skulle jag inte kunna sätta fast den någonstans, vem som helst skulle kunna ta den.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..