Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
så, om man har full pott på allt det, men är olycklig, är man vinnare då? och även, om man har 0 i allt det , men är lyckligaste killen på jorden, är man "fölorare" då?
Looks: Får ofta höra jag ser bra ut och tycker själv jag ser bra ut, så full potta på det.
Intelligence: Ligger en bra bit över medel om man säger så. Dock finns det ju olika sorters intelligens, men smarthet är väl det som söks här antar jag.
Mental health: Haft bättre stunder i livet rent mentalt, men funkar.
Physical health: Tränar 5-6 ggr i veckan, varken röker eller snusar, håller upp med alkoholen så gott som det går fram till sommaren för fysikens skull ;]
Sex life: Har flickvän, 'nuff said I assume?
Wealth: Arbetslös, sux c0x :<
Overall: Allt som allt mår jag bra osv, så ser väl ljust ut.
#16, haha full pott på looks innebär att du är en 10/10 ...
Enligt mig placerar sig endast en handfull av världens brudar på 10/10.
Väldigt fräscha modeller lägger sig runt 9/10, och en standardbrud kanske lägger sig på 7/10 som max.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
D;D;D;D;
finns ju ingen mätare för lycka
Looks: Får ofta höra jag ser bra ut och tycker själv jag ser bra ut, så full potta på det.
Intelligence: Ligger en bra bit över medel om man säger så. Dock finns det ju olika sorters intelligens, men smarthet är väl det som söks här antar jag.
Mental health: Haft bättre stunder i livet rent mentalt, men funkar.
Physical health: Tränar 5-6 ggr i veckan, varken röker eller snusar, håller upp med alkoholen så gott som det går fram till sommaren för fysikens skull ;]
Sex life: Har flickvän, 'nuff said I assume?
Wealth: Arbetslös, sux c0x :<
Overall: Allt som allt mår jag bra osv, så ser väl ljust ut.
bra liv?
Enligt mig placerar sig endast en handfull av världens brudar på 10/10.
Väldigt fräscha modeller lägger sig runt 9/10, och en standardbrud kanske lägger sig på 7/10 som max.
OnT: 8/10
allt som spelar roll!
På ett ungefär.
Sanna siffror, mytar inte!
Säger oskulderna :/