Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Får inte dra ut och fira avslutningen.

Postat av bengtdenstore den 9 Juni 2011, 22:35
47 kommentarer · 431 träffar
För lite mer än en vecka sedan blev jag tagen av några tattiga snutar som tog fast mig för att jag körde ''rattfull'. Jävligt kul, nu slutar jag nian och jag är 93a osv och jag skulle egentligen ut och supa som fan imorn. Men tack vara dessa tattiga snutar som inte har något bättre för sig så måste jag vara hemma för päronen.

På riktigt, oavsett vad jag gjort så borde jag väl förfan få fira att jag gått ur grundskolan, fixade G i nästan alla ämnen förutom idrott. Har kämpat som fan och lagt ner mycket tid på att plugga och sånt.

Har tjatat som fan för att jag ska få gå ut imorn men jag får inte, vad fan ska man göra då. ALLA andra är ute och super förutom jag, kul liv osv. Någon som vet något roligt man kan göra helt själv en avslutning?

Sitter fan med tårar i halsen, om det inte varit för inkompetenta snutar så hade jag fått supa imorn. Förfan för svenska snutar!

Är förfan snart 18 borde förfan få göra vad jag vill!!!!

Kul att inte supa på avslutningen?

82 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..