Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en Johnny Depp-film

Postat av Himlaved den 9 Juni 2011, 22:16
17 kommentarer · 175 träffar
Tjenare där.

Såg en film på mellanstadiet som jag är sugen på att se igen.
Det handlar om två barn (syskon?) som är riktigt smarta och bor hemma med sin mamma och sin nya man (Johnny Depp) och Johnny gillar inte de barnen och försöker "döda" dem. Som ett t.ex försökte han döda dem genom att ställa sig på tågrälsen med bilen och låsa dörrarna så de inte kom ut, för han skulle köpa godis. Så då kommer tåget och bommarna åker ned. Ungarna får panik och vet inte vad de ska göra, Johnny lämnade en fönsterruta lite öppet, ett av barnen gör typ en slangbella och skjuter någonting på en sak som man ändrar rälsspåren. Så tåget ändrar riktning och barnen överlever.
En till sak var att barnen gick in i ett hus och deras mor var kidnappad av Johnny om jag kommer ihåg rätt. Och hon skrev typ en lapp som barnen hittade. Tjejen börjar läsa och killen hittar direkt flera stavfel. Killen fortsätter hitta stavfel och bildar en mening med alla felstavade ord.
Och så hittar barnen sin mor i någon grotta, typ.

Har sökt på alal Johnny Depp's filmer på IMDb. Utan framgång. Hoppas någon här på Fragbite vet vilken film jag menar.

Tack på förhand!
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..