Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Två Efternamn Ryanair

Postat av flox1337wtf den 9 Juni 2011, 18:43
19 kommentarer · 6 727 träffar
Hallå. Det är så att jag har bokat en Ryanair-biljett, till ett närliggande land, med ett förnamn och ett efternamn, fast jag egentligen har 2 efternamn. Det var en tabbe av mig. Det jag undrar är; är det någon som kan försäkra mig om att det inte blir några problem med flyget etc? Jag menar, man skriver ju aldrig med mellannamn, så att man skriver med endast ett av sina två efternamn borde inte vara någon fara? Samtidigt så kanske efternamnet är det viktiga, och därav är det helkört iochmed att jag har glömt ett av dem? Förnamnet stämmer förövrigt med det på passet, och efternamnet jag har skrivit med stämmer också med ett av de på passet. Kostar 1100 spänn att omboka, och då är det "namechange" som i att man kan skriva i en helt ny passagerare, vilket inte är vad jag vill, och det är också anledningen till att jag frågar detta istället för att bara paya för namnbytet dirr.

Sveriges passpolis sa att det inte BORDE vara något problem, vilket kan vara tröst, men inte helt försökrande. Det andra landets passpolis kanske inte säger samma sak, när jag ska därifrån?

Vad tror ni?

Hur kommer det gå?

85 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..