Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Betalningsskyldig?

Postat av Nineteentwenty den 8 Juni 2011, 23:59
4 kommentarer · 161 träffar
God kväll!

Jag har nu gått mitt första år på gymnasiet och har haft det ganska jobbigt. Skoltrött som bara den och brist på motivation har gjort så att jag hamnat efter i vissa ämnen men har ändå lyckats ta igen det mesta nu på slutet, dock har jag fortfarande IG i två ämnen; Datorkunskap och Bild & Form A.

Jag har chans att hämta igen dessa två ämnen på sommarskola men då jag inte planerat att fortsätta på detta gymnasium efter sommaren tycker jag att det verkar väldigt onödigt. Det finns dock ett problem - CSN.

Min fråga är: Kan CSN kräva tillbaka pengarna, ALLA pengar jag fått sedan jag började gymnasiet bara för att jag inte har klarat alla kurser? Om så är fallet måste jag ju så klart pallra mig dit och fixa G i dessa två kurser, trots att jag inte behöver dem egentligen.

Om de kan göra så blir jag ju skyldig runt 10.000kr, så är det någon kunnig som vet om de kan göra så?

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..