Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ung vänster begår brott

Postat av Litsor_Skilsor den 7 Juni 2011, 18:41
14 kommentarer · 400 träffar
En av mina polare som tidigare var med i ung vänster kom i dagarna precis ut ifrån fängelset efter att ha avtjänat ett straff för rån. DEt hela började med att han började hänga med flummare eller vad man ska kalla dem. SEn började han röka hasch med dem och sedan även engagera sig i deras förening - ung vänster.

Därefter gick det fort. Enligt honom så var det helt ok att begå brott bara man gjorde det för kampen. Om man var ute på stan och såg en ensam skinskalle eller nationalist så var det helt ok att anfalla honom, det var ju för arbetarklassens bästa som man gjorde det.

Det hela gick så långt som att folk inom ung vänster började uppmana andra att begå rån mot olika buriker. Detta av två anledningar. Dels så var butikerna "kapitalistsvin" och dels så behövde rörelsen pengar. Ibland rånade man enskilda personer (affärsmän) också men det slutade man med eftersom butiksrån gav mer. Hur som helst så genomförde min polare 3-4 rån innan han åkte fast.

Han berättade också att det fanns de inom ung vänster som samlade på sig vapen, både skjutvapen och hemmagjorda bomber, för att förbereda sig inför "klasskriget". Enligt uppgift ska de även haft militär träning i skogen.

DEt värsta är dock när en arab som var med i ung vänster erkände att han hade våldtagit en svensk tjej i en park. Då fick han en klapp på axeln ifrån ganska många inom ung vänster. Det fanns ett utbrett hat emot vita människor sa han.

Är det någon annan som varit med om liknande saker eller fått liknande saker berättade för sig? Min polare kan ju hitta på men han brukar tala sanning. Om det är sant, vad tycker ni om ung vänster och deras moderorganisation - vänsterpartiet?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar