Tja, kollat runt lite och inte hittat någonting om hur man får den här Welcome Back saken från ps3. Vore tacksam om någon kunde förklara lätt hur man ska gå till väga för att få Welcome back.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#5 Sony som du kanske känner till blev hackad. Och som plåster på såren så ger de iväg två spel, tror det är fem man har att välja på bland annat little big planet och infamous1. Man måste ha haft ett konto innan ett speciellt datum så att skapa ett konto nu och tro att man kan få gratis spel fungerar icke.
#6 okej, ja hörde nåt om det på nån vänster att det blev hackat. Men jag gjorde kontot typ 2009 så det ska jag fan kolla upp lite mer. Iallafall _KOLLA MAILEN_...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
ont: titta din jävla mail där står all info!
Skrivet med min iPhone
Eller inte.. Vad fan troru? Det är PS3 som har blivit hackat. Xbox360 spelarna lider ju inte av det.
Little Big Planet
inFamous
Wipeout HD
Ratchet & Clank
Dead Nation
OBS: Du kan enbart välja TVÅ av dessa spel. Rekomenderar Dead Nation / Ratchet and Clank / Wipeout HD, då dom andra suger.
Du får också Playstation Plus i 30dagar där Burnout Paradise finns och lite annat gratis.